Les millors propostes per descobrir la ciutat dels volcans, Olot!
IG | FB | TW
 

Una ruta guiada per descobrir els secrets d’Olot i el volcà Montsacopa

Olot té un volcà 100% urbà: el volcà Montsacopa!

El volcà Montsacopa d’Olot és el més vinculat a la ciutat. Està situat a ple centre, ofereix una panoràmica de 360 graus d’Olot i de bona part de la Garrotxa i és una de les visites essencials a fer a Olot.

Forma part dels prop de 40 de volcans que es troben dins el Parc Natural de la Zona Volcànica de la Garrotxa, el millor exponent de paisatge volcànic de la península Ibèrica.

Si voleu conèixer el volcà Montsacopa, teniu l’opció de visitar-lo, pel vostre aire, o a través d’una visita guiada que ofereix l’Oficina de Turisme d’Olot. Us parlem de la visita a continuació perquè tingueu tots els detalls de la ruta guiada.

Quan visiteu el Montsacopa a Olot, no només descobriu el volcà d’una manera directa, sinó que també apreneu sobre la història de la ciutat: des del seu origen medieval fins a l’actualitat.

Una ruta guiada fins al volcà Montsacopa

L’Oficina de Turisme d’Olot té programades unes visites guiades que us permetran visitar i descobrir tots els detalls de les grederes del volcà Montsacopa, entrar dins el cràter, pujar a les torres de guaita i descobrir els secrets que amaga l’ermita de Sant Francesc.

La visita guiada comença a la mateixa Oficina de Turisme, al centre d’Olot. Mapa

Us heu preguntat mai per què les pedres volcàniques són de colors i formes diferents?

Les grederes del volcà Montsacopa són, sense cap dubte, un museu natural a l’aire lliure!

Allà és on es pot observar i tocar amb les nostres pròpies mans els diferents tipus de pedra volcànica.

Amb la visita guiada aprendreu que, segons la forma i composició de la pedra, es poden dir bomba o escòria, i que, segons la mida, es diuen blocs, greda o cendres.

I si sou encara més curiosos i voleu descobrir com és que algunes d’aquestes roques presenten un color més vermellós o ataronjat i en canvi n’hi ha d’altres que són totalment negres, apunteu-vos a la visita guiada al volcà Montsacopa per descobrir-ho!

+info i comprar entrades per a la visita al volcà Montsacopa

  • Compra les entrades en línia o a la Oficina de Turisme d’Olot.
  • Fes la reserva per telèfon 972 260 141 o correu electrònic turisme@olot.cat.
  • La visita al volcà Montsacopa té un cost de 5 € i és gratuïta per als menors de 5 anys.
  • La visita té una durada d’una hora i mitja, aproximadament.
  • Apta per fer amb nens!
Share Post